Судові рішення

Рішення № 139360712 у справі № 420/5794/26 від 31.08.2026

Рішення від 31.08.2026 в адміністративній справі № 420/5794/26 (категорія «Реалізації податкового контролю»). Суд: Одеський окружний адміністративний суд, суддя Хлімоненкова М.В.

Справа№ 420/5794/26
СудОдеський окружний адміністративний суд
СуддяХлімоненкова М.В.
Форма рішенняРішення
Форма судочинстваАдміністративне
КатегоріяРеалізації податкового контролю
Дата ухвалення31.08.2026
Надійшло до реєстру01.09.2026
Оригіналreyestr.court.gov.ua/Review/139360712

Сторони-компанії

Лист, коли відкриється Pro

Моніторинг, сповіщення і вивантаження на всіх сайтах мережі Initask. Залиште пошту, і ми напишемо в день запуску.

Текст рішення

Справа № 420/5794/26

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31 серпня 2026 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Хлімоненкової М.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «ВАЛДІ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, про визнання протиправними рішень, зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «ВАЛДІ» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України, у якому позивач просить суд:

1.Визнати протиправними та скасувати Рішення про реєстрацію /відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 12.02.2026 року №13618352/38302586 та №13618350/38302586 від 12.02.2026року,

2.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні №1 від 06.01.2026 року та №2 від 07.02.2026 року, складені ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛДІ".

Обґрунтовуючи свої вимоги позивач вказує, що податкові накладні №1 від 06.01.2026 та №2 від 07.01.2026, виписані на покупця - КОРПОРАЦІЮ ВИРОБНИЧИХ ТА КОМЕРЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ «СОЮЗ» за фактом отримання попередньої оплати за Договором №25/85-2782 від 06.10.2025 для виконання робіт в межах проекту «Комплекс підготовчих, демонтажних та монтажних робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв STATCOM на ПС 750 кВ «Вінницька» за адресою: Комплекс будівель та споруд, 1, Вороновицька с.т.г. Вінницький район, Вінницька область».

Позивач вказує, що ним було надано на розгляд комісії достатній обсяг первинних документів, що спростовують підставу зупинення реєстрації податкової накладної, а саме посилання на недостатність обсягу придбання послуги, що взагалі не застосовується до позивача, як фактичного виробника (надавача) такої послуги, та підтверджують реальність здійсненої операції, відповідно до факту першої події, за якою подано на реєстрацію відповідні податкові накладні, а саме за фактом отримання попередньої оплати за договором.

Незважаючи на факт скерування Позивачем всіх необхідних документів до контролюючого органу для прийняття ним рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, комісія ГУ ДПС в Одеській області прийняла спірні рішення, якими відмовила у реєстрації в ЄРПН податкових накладних Товариства позивача, формально зазначивши про ненадання платником податків копій документів. При цьому чіткого формулювання, які саме документи Позивачем не скеровано до контролюючого органу, останнім не зазначено.

Ухвалою суду від 06.03.2026 відкрито провадження у даній справі, вирішено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Відповідачем - ГУ ДПС в Одеській області було подано відзив на позов, в якому просив відмовити в задоволенні позову мотивуючи тим, що оскаржувані позивачем рішення Комісії є повністю обґрунтованими, правомірними, прийнятими у відповідності до законодавчих вимог та з передбачених законом підстав.

Відповідач зазначає, що відповідно до фактичних обставин справи, ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВАЛДІ» направило на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні №1 від 06.01.2026; №2 від 07.01.2026 виписані на надання послуг «Виконання комплексу підготовчих, демонтажних та монтажних робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв STATCOM на електричній підстанції (трансформатор)- 750 кВ "Вінницька" за адресою: Комплекс будівель та споруд, 1, Вороновицька с.т.г., Вінницький р-н, Вінницька область», згідно Договору підряду №25/85-2782 від 06.10.2025, укладеного із Корпорацією виробничих та комерційних підприємств «СОЮЗ» (код ЄДРПОУ 21004686) на загальну суму з урахуванням ПДВ - 40 886 255,32 грн., при перевірці яких було встановлено, що обсяг постачання товару/послуги 43.99, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). За вказаного, реєстрацію податкових накладних ТОВ «ВКП «ВАЛДІ» було зупинено та запропоновано позивачу надати пояснення і копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення щодо реєстрації/відмови в реєстрації указаних вище податкових накладних Товариства.

Відповідач зазначає, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної контролюючий орган вказує на наявну податкову інформацію щодо Позивача та надає право на спростування вказаної інформації. Вказане право відображається у формі пояснення платника податку та копіях документів, які підтверджують відомості, зазначені у поясненні.

Відповідач не заперечує, що платник податку направив засобами електронного зв`язку: повідомлення № 1 від 29.01.2026 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з яким Платник направив до контролюючого органу додаткові документи, у загальній кількості - 5; повідомлення № 2 від 29.01.2026 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, з яким Платник направив до контролюючого органу додаткові документи, у загальній кількості - 5; так позивачем надано 10 документів за інформацією з Аналітичної системи Журналу розгляду Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відновленим ПН/РК.

Поряд із цим відповідач зауважує, що контролюючим органом було складено Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м.Києві та Офісу великих платників податків ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №13601950/38302586 від 03.02.2026; №13601920/38302586 від 03.02.2026, у якому зазначено: «У зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних запропоновано надати такі додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування.» та надано перелік запитуваних документів.

Однак, позивач після отримання Повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, упродовж вставленого строку своїм правом на надання додаткових документів не скористався, у зв`язку з чим було прийнято рішення №13618352/38302586; №13618350/38302586 в яких прямо зазначено що ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВАЛДІ», не подано повідомлення про надання додаткових документів. Отже ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВАЛДІ» не скористалось своїм правом та не надало додаткових пояснень та копій документів за наслідками отриманих від контролюючого органу повідомлень у строк визначений у пункті 9 порядку №520, та як наслідок, невиконання вимог Порядку №520 в частині подання додаткових документів є прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в ЄРПН.

Також відповідач вказує, що під час моніторингу наданих Платником документів, Контролюючих орган дійшов висновку що деякі з них складені з порушенням чинного законодавства.

За вказаного, на думку відповідача, на момент винесення оскаржуваного рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН, Позивач не виконав вимоги ПК України та Порядку № 520 щодо підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної, і саме з цих підстав контролюючий орган відмовив у реєстрації податкової накладної.

В свою чергу вимога в частині зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН указані вище податкові накладні позивача є передчасною, в той час, як належним способом захисту порушеного права - є зобов`язання контролюючого органу повторно розглянути питання щодо реєстрації податкових накладних.

27.03.2026 від головного управління ДПС в Одеській області до суду надійшли додаткові пояснення по справі, в яких контролюючий орган додатково наголошує на тому, що приймаючи оскаржуване рішення контролюючий орган діяв правомірно, позивачу було надано можливість надання додаткових документів, але платником податку було проігноровано надане повідомлення, в подальшому контролюючий орган діяв згідно встановленого Порядком № 520 строку, та приймав рішення в межах своєї компетенції та виключно на підставі наданих ТОВ «В-КП «ВАЛДІ» документів, яких було недостатньо, оскільки ТОВ «ВАЛДІ» не надано первинних документів, які розкривають зміст господарської операції, а також наявності матеріально технічної бази для надання послуги за спірною податковою накладною, у зв`язку з чим оскаржуване рішення про відмову у реєстрації податкових накладних, було прийнято в межах, на підставі, у спосіб та у формі, що передбачені діючим законодавством.

Від Державної податкової служби України до суду не надійшло відзиву на позовну заяву ТОВ «ВКП «ВАЛДІ». Державна податкова служба України отримала ухвалу суду від 06.03.2026 в електронному вигляді 09.03.2026.

Всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, викладені сторонами у заявах по суті справи, дослідивши та оцінивши наявні у справі докази, що мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ВКП «ВАЛДІ», код ЄДРПУО 38302586 зареєстроване у Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 27.08.2012, є платником податку на додану вартість.

Види діяльності Товариства позивача: 43.22 - Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування (основний); 43.21 - Електромонтажні роботи; 43.29 - Роботи будівельно-монтажні, інші; 43.99 - Роботи будівельні спеціалізовані, інші, н.в.і.у.; 42.21 - Будівництво трубопроводів; 42.22 - Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій.

06.10.2025 між Корпорацією виробничих та комерційних підприємств «Союз» (підрядник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «ВАЛДІ» (субпідрядник) укладеного Договір №25/85-2782, предметом якого є: виконання підготовчих, демонтажних та монтажних робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв STATCOM. За Договором підрядник зобов`язується виконати у відповідності до проєктної документації (РД) (додаток №2 до договору) комплекс підготовчих, демонтажних та монтажних робіт робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв STATCOM на ПС 750 кВ «Вінницька» за адресою: Комплекс будівель та споруд, 1, Вороновицька с.т.г., Вінницький р-н, Вінницька обл. (далі - роботи), з передачею генпідряднику результату робіт (закінчені роботи), а Генпідрядник зобов`язується відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок організувати допуск Субпідрядника до фронту робіт (будівельного майданчика), передати наявну проєктну документацію, прийняти належно виконані роботи та здійснити оплату прийнятих належно виконаних робіт на умовах договору. (п. 1.1, 1.2 Договору).

Згідно п.2.2, 3.3 Договору, ціна Договору становить 68 143 758,86 грн, крім того ПДВ (20%) 13 628 751,77 грн. Всього 81 772 510,63 грн. Розрахунки за роботи проводяться шляхом: - до п`ятдесяти відсотків (50%) від загальної вартості робіт відповідно до Таблиці цін в якості авансового платежу протягом 30 днів після отримання рахунку-фактури та після підписання Договору, на підставі рахунку-фактури, наданого Субпідрядником; - сорок відсотків (40%) від вартості робіт, виконаних Субпідрядником за Договором протягом попереднього періоду часу (не менш одного (1) місяця) згідно з Таблицею цін будуть здійснені протягом тридцяти (30) днів після отримання наступних документів: 1. оригіналу рахунку-фактури Субпідрядника; 2. двох оригіналів підписаного Генпідрядником та Субпідрядником звіту про виконання робіт та вартості виконаних робіт за період; 3. двох оригіналів підписаного Генпідрядником та Субпідрядником Актів приймання - Заключних Звітів щодо вартості робіт. П`ять відсотків (%) від загальної вартості робіт виконаних Субпідрядником, за фактом оформлення Свідоцтва про завершення робіт (між Замовником та Генпідрядником) протягом (30) днів після отримання рахунку-фактури. П`ять відсотків (5%) від загальної вартості робіт виконаних Субпідрядником за фактом оформлення Акту про приймання Об`єкту в експлуатацію, протягом тридцяти (30) днів після отримання рахунку-фактури.

07.10.2025 Субпідрядником -ТОВ «ВКП «ВАЛДІ» (Постачальник) був оформлений рахунок-фактура №64 на авансовий платіж на виконання комплексу підготовчих, демонтажних та монтажних робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв STATCOM на ПС 750 кВ «Вінницька» за адресою: Комплекс будівель та споруд, 1, Вороновицька с.т.г., Вінницький р-н, Вінницька обл. на суму з ПДВ 40886255,32 грн (ПДВ - 6814375,89 грн).

Згідно платіжної інструкції №12 від 06.01.2026 Корпорація «Союз» сплатила ТОВ «ВКП «ВАЛДІ» 20 000 000,00 грн. Призначення платежу: Аванс на виконання БМР для будівництва будівлі фізичного захисту на ПС 750кВ, згідно дог.25/85-2782 від 06.10.25р., рах.64 від 07.10.25, у т.ч. ПДВ 20% - 3 333 333,33 грн.

За першою подією, за датою отримання авансу, позивач оформив податкову накладну №1 від 06.01.2026 на загальну суму 20 000 000,00 грн (з яких 3333333,33грн. податок на додану вартість) щодо виконання комплексу підготовчих, демонтажних та монтажних робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв STATCOM на ПС 750 кВ «Вінницька» за адресою: Комплекс будівель та споруд, 1, Вороновицька с.т.г., Вінницький р-н, Вінницька обл., код послуги згідно з ДКПП 43.99.

Згідно платіжної інструкції №15 від 07.01.2026 Корпорація «Союз» сплатила ТОВ «ВКП «ВАЛДІ» 20 886 255,32 грн. Призначення платежу: Аванс на виконання БМР для будівництва будівлі фізичного захисту на ПС 750кВ, згідно дог.25/85-2782 від 06.10.25р., рах.64 від 07.10.25, у т.ч. ПДВ 20% - 3 481 042,55 грн.

За першою подією, за датою отримання авансу, позивач оформив податкову накладну №2 від 07.01.2026 на загальну суму 20 886 255,32 грн (з яких 3 481 042,55 грн. податок на додану вартість) щодо виконання комплексу підготовчих, демонтажних та монтажних робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв STATCOM на ПС 750 кВ «Вінницька» за адресою: Комплекс будівель та споруд, 1, Вороновицька с.т.г., Вінницький р-н, Вінницька обл., код послуги згідно з ДКПП 43.99.

Відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою КМ України №1165 від 11.12.2019, реєстрацію податкових накладних ТОВ «ВКП «ВАЛДІ» було зупинено, що підтверджується квитанцією від 04.12.2025, у якій зазначено, обсяг постачання товару/послуги 43.99, перевищує величину залишку, визначеного як різниця обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, по відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Запропоновано надати пояснення копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Запропоновано надати пояснення та копії документів (договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, додатками до них договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції: первинні документи щодо постачання / придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні, розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реестрі), достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

29.01.2026 позивачем складено та направлено до контролюючого органу повідомлення №1, №2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.

У своїх поясненнях товариство вказувало зокрема, що підприємство має наявну Ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції України №5-Л від 08 лютого 2016 року на право господарської діяльності з будівництва об`єктів IV і V категорії складності. На даний час, згідно діючого Законодавства ліцензія є безстроковою. Послуга згідно з ДКПП 43.99, який відноситься до критеріїв ризиковості здійснення операцій по вище вказаній податковій накладній міститься в наступній номенклатурі: «Роботи будівельні спеціалізовані, інші, н.в.і.у.» код 43.99. Реєстрація податкових накладних №1 від 06.01.2026 та №2 від 07.01.2026 здійснюється на основі перерахування попередньої оплати: Авансу на виконання комплексу підготовчих, демонтажних та монтажних робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв TАTСОМ на ПС 750 кВ «Вінницька» за адресою: Комплекс будівель та споруд. 1. Вороновицька с.т.г. Вінницький район, Вінницька область, згідно Договору № 25/85-2782 від 06.10.2025p.; Платіжних інструкцій №12 від 06.01.2026, № 15 від 07.01.2026р., Рахунку на оплату № 64 від 07.10.2025p.

Вказувало Товариство у своїх поясненнях, що по даному договору будується захисне укриття для автотрансформаторів на підстанціях. В комплекс робіт входять роботи по улаштуванню фундаментів, улаштування бетонних конструкцій, монтаж металевих конструкцій та інші роботи.

В межах вищевказаного Договору на поточний рахунок ТОВ «ВКП «ВАЛДІ» НОМЕР_1 в АТ «Райффайзен Банк» від КОРПОРАЦІЇ «СОЮЗ» двома платежами надійшли кошти авансових платежів, за фактом отримання яких позивачем і були складені та направлені на реєстрацію відповідні податкові накладні.

Разом з поясненнями позивачем подано первинні документи на підтвердження реальності здійснення та реєстрації господарської операції: Договір №25/85-2782 від 06.10.2025, рахунок на оплату №64 від 07.10.2025, платіжні інструкції №12 від 06.01.2026 та №15 від 07.01.2026, виписки банку за 06.01.2026 та за 07.01.2026.

За результатами розгляду вказаних Повідомлень, 03.02.2026 відповідачем прийнято та направлено на адресу позивача повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/ або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН від 03.02.2026 №13601950/38302586 та № 13601920/38302586, якими у зв`язку з необхідністю надання додаткових пояснень та/або документів для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної /розрахунку коригування в ЄРПН запропоновано надати такі додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування: копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/ розрахунку коригування:- договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них; - договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; - первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів; інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури /інвойсів, актів приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахування наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; - первинних документів щодо постачання, придбання товарів, послуг, зберігання продукції, транспортування продукції, навантаження продукції, розвантаження продукції, складських документів, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунків-фактури, інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних, розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків, документів щодо підтвердження відповідності продукції (декларації на відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності, інших документів, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних.

12.02.2026 Комісією регіонального рівня прийнято рішення №№13618352/38302586, 13618350/38302586, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних Товариства позивача в ЄРПН №1 від 06.01.2026 та №2 від 07.01.2026 з підстав: ненаданням / частковим наданням додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних, при отриманні повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платником податку.

Вказані рішення позивач оскаржив до Державної податкової служби України.

Рішеннями від 20.02.2026 №№ 3925/38302586/2, 3924/38302586/2 залишено скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Позивач вважає спірні рішення від 12.02.2026 №№13618352/38302586, 13618350/38302586, якими відмовлено у реєстрації податкових накладних Товариства позивача в ЄРПН №1 від 06.01.2026 та №2 від 07.01.2026 протиправними, у зв`язку з чим звернувся до суду даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи відповідають вони встановленим ч.2 ст.2 КАС України вимогам.

Частиною другою статті 19 Конституції Україні передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Пунктом 187.1 статті 187 ПК України передбачено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на рахунок платника податку в банку/небанківському надавачу платіжних послуг як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг, оплата яких здійснюється електронними грошима, - дата зарахування електронних грошей платнику податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, на електронний гаманець, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», незалежно від дати накладення електронного підпису.

За правилами пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктом 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 (далі - Порядок № 1165), у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються (пункт 11 Порядку №1165) :

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів відповідно до Порядку №520.

Комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. (п.25 Порядку № 1165).

Механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019 (далі - Порядок №520).

Як визначено п.п.2-4 Порядку №520, рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, приймають комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі територіальних органів ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у терміни, визначені пунктом 9 цього Порядку, та надсилає його платнику податку на додану вартість (далі - платник податку) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «;Про електронні довірчі послуги».

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Відповідно до пункту 5 Порядку №520 платник податку, який склав податкову накладну / розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації таких податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може подати такі документи:

договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання / придбання товарів / послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури / інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «;Про електронні довірчі послуги» (пункт 7 Порядку №520).

За правилами пункту 9 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

За результатами розгляду поданих письмових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку:

або приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «;Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку;

або надсилає повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі (далі - Повідомлення), засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «;Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку з пропозицією щодо надання платником податку додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування;

або приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі у разі надання платником податку копій документів, складених / оформлених із порушенням законодавства, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «;Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення.

Додаткові письмові пояснення та копії документів, зазначені в абзаці шостому цього пункту, платник податку подає до ДПС засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «;Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання, визначеного абзацом шостим цього пункту, та надсилає його платнику податку засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог Кодексу та Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Пунктом 10 Порядку №520 визначено, що комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання / часткового надання додаткових письмових пояснень та копій документів стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, при отриманні Повідомлення; та/або надання платником податку копій документів, складених / оформлених із порушенням законодавства.

Пунктом 12 Порядку №520 передбачено, що Рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Аналіз указаних норм свідчить, що законодавець встановив чітку та послідовну процедуру реалізації обов`язку платника щодо реєстрації податкової накладної, яка поєднує як обов`язок платника податку належним чином документально підтвердити здійснення господарської операції, так і повноваження контролюючого органу здійснювати превентивний контроль за дотриманням вимог податкового законодавства.

У межах цієї процедури зупинення реєстрації податкової накладної не є санкцією, а виступає тимчасовим запобіжним заходом, спрямованим на перевірку достатності та належності документального підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній. Водночас реалізація такого заходу з боку контролюючого органу обумовлена обов`язком дотримання встановленого законом порядку, зокрема належного інформування платника про підстави зупинення реєстрації та перелік документів, необхідних для подальшого розгляду питання.

Разом із цим, у разі коли платник, будучи належним чином повідомленим про необхідність надання додаткових пояснень та копій документів, не скористався наданим йому правом на їх подання або скористався ним частково, негативні процесуальні наслідки такої поведінки покладаються саме на нього. За таких обставин податковий орган, діючи в межах та у спосіб, визначених Порядком №520, має законні підстави для прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної без необхідності надання додаткової оцінки реальності господарської операції по суті.

Таких висновків дійшов Верховний Суд у постанові від 30 січня 2026 року у справі №260/224/24, від 03 березня 2026 року у справі №580/8808/24, від 21 липня 2026 у справі № 380/18978/24, окрім того також зазначивши:

«Відмова в реєстрації податкової накладної у випадку ненадання або часткового надання платником податку витребуваних пояснень і документів є не проявом надмірного формалізму з боку податкового органу, а наслідком невиконання платником податку встановленого законом процесуального обов`язку, що, у свою чергу, унеможливлює реалізацію податковим органом покладеної на нього функції оцінки достатності та належності поданих матеріалів.».

Оцінюючи доводи сторін суд звертає увагу на те, що реєстрацію поданих Позивачем податкових накладних зупинено через встановлення ризиковості Позивача з посиланням на п. 1 Критеріїв ризиковості платника податків. У зв`язку з чим платник податків повинен надати контролюючому органу повний пакет документів, згідно з наведеним вище правовими приписами, зокрема п. 5 Порядку № 520.

Платник податків повинен довести перед судом, що після отримання квитанції про зупинення реєстрації ПН він подав контролюючому органу всі первинні документи, які є необхідними для її реєстрації, тобто підтверджують сутність, зміст і факт вчинення відповідної операції.

Як встановлено судом в ході розгляду справи, позивачем складено та направлено до контролюючого органу повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено. До пояснень були додані такі первинні документи на підтвердження реальності здійснення господарської операції: Договір №25/85-2782 від 06.10.2025, рахунок на оплату №64 від 07.10.2025, платіжні інструкції №12 від 06.01.2026 та №15 від 07.01.2026, виписки банку за 06.01.2026 та за 07.01.2026.

За результатами розгляду таких пояснень податковий орган визначив, що поданих документів недостатньо для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, з чим суд погоджується дослідивши такі документи. У зв?язку із цим, податковий орган направив позивачу повідомлення про необхідність подання додаткових пояснень та/ або документів від 03.02.2026 №13601950/38302586 та № 13601920/38302586, якими визначив перелік документів, що необхідно надати для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних.

Суд дослідив перелік документів, вказаних в повідомленнях від 03.02.2026 про необхідність подання додаткових пояснень/документів та встановив, що податковим органом сформульовано досить об?ємний та не достатньо конкретизований перелік документів, які необхідні для прийняття рішення про реєстрацію спірних податкових накладних.

Втім, суд зауважує, що позивач після отримання повідомлень, не надав додаткових пояснень та копій документів, зазначених у повідомленнях від 03.02.2026 (ні повністю, ні частково), що є підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних у відповідності до положень п. 10 Порядку №520.

Суд звертає увагу, що у позовній заяві позивач не вказує на жодні обставини, які унеможливили йому відреагувати у встановлений законом строк та порядок на отримане від контролюючого органу повідомлення про надання додаткових пояснень та документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.

Суд не виключає того, що у позивача могли бути відсутні усі документи згідно переліку, наведеного у повідомленнях. Втім позивач не надав у відповідь на повідомлення будь-яких додаткових документів, що стосувалися спірних господарських операцій, та пояснень щодо неможливості їх надати у повному обсязі. Таких пояснень позивач не надав і в ході розгляду справи.

За таких обставин наявні підстави вважати, що позивач у цій справі не проявив належної сумлінності у користуванні наданими податковим законодавством правами за наслідками отримання Повідомлення від контролюючого органу. Наслідком невиконання платником податків вимог пункту 9 Порядку № 520 в частині подання додаткових документів протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення, є прийняття рішення про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Верховний Суд у постановах від 30.01.2026 у справі №260/224/24, від 21.07.2026 у справі № 380/18978/24 зазначив, що ненадання платником податку додаткових пояснень та документів, прямо витребуваних податковим органом у межах процедури зупинення реєстрації податкової накладної, є самостійною та достатньою підставою для прийняття рішення про відмову в її реєстрації, за умови дотримання податковим органом вимог законодавства щодо змісту та форми відповідного повідомлення.

При цьому Верховний Суд також зауважив і на тому, що обґрунтованість та достатність конкретизації необхідних додаткових документів, які наводилися у вказаному Повідомленні, не є предметом оцінки у справі, якщо позивачем у відповідь на Повідомлення не було вчинено жодних дій.

У постанові від 21.07.2026 у справі № 380/18978/24 Верховний Суд сформулював такий правовий висновок: «Якщо за результатами розгляду письмових пояснень та копій документів, наданих платником податків внаслідок отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН, комісія регіонального рівня дійде висновку, що таких пояснень і документів недостатньо для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, вона направляє платнику податків Повідомлення, в якому зазначає конкретний перелік документів та інформації, які слід надати. Протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Повідомлення, платник податків може скористатися правом на подання додаткових пояснень та копій документів згідно із змістом Повідомлення. Якщо платник податків не скористався таким правом, то комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН».

Таким чином, у справі, що розглядається суд висновує, що відмова в реєстрації податкової накладної у випадку ненадання або часткового надання платником податку витребуваних пояснень і документів є не проявом надмірного формалізму з боку податкового органу, а наслідком невиконання платником податку встановленого законом процесуального обов`язку, що, у свою чергу, унеможливлює реалізацію податковим органом покладеної на нього функції оцінки достатності та належності поданих матеріалів.

За таких обставин суд дійшов висновку, що відмова в реєстрації податкових накладних ґрунтується не на формальному підході контролюючого органу, а на невиконанні платником податку покладеного на нього обов`язку щодо надання витребуваних пояснень та документів.

Також суд відзначає, що у постанові від 21 лютого 2023 року по справі №2240/3271/18 Верховний Суд зауважив на тому, що предметом доказування при вирішенні вимог про зобов`язання податкового органу зареєструвати податкову накладну (у разі скасування рішення Комісії про відмову в реєстрації податкової накладної) мають бути встановленими обставини достатності документів для її реєстрації.

У контексті зазначеного, суд погоджується із зауваженнями відповідача про те, що у спірному випадку, Товариство позивача направило на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні № 1 від 06.01.2026; № 2 від 07.01.2026, виписані на надання послуг «Виконання комплексу підготовчих, демонтажних та монтажних робіт для будівництва будівлі фізичного захисту для пристроїв STATCOM на електричній підстанції (трансформатор) - 750 кВ "Вінницька" за адресою: Комплекс будівель та споруд, 1, Вороновицька с.т.г., Вінницький р-н, Вінницька область», згідно Договору підряду №25/85-2782 від 06.10.2025, укладеного із Корпорацією виробничих та комерційних підприємств «СОЮЗ» (код ЄДРПОУ 21004686) на загальну суму з урахуванням ПДВ - 40 886 255,32 грн.

ТОВ «В-КП «ВАЛДІ» зареєстроване 27.08.2012, перебуває на обліку у Головному управлінні ДПС в Одеській області, Роздільнянська ДПІ. Зареєстровано платником ПДВ з 01.05.2013. Основний вид діяльності згідно КВЕД _43.22 «Монтаж водопровiдних мереж, систем опалення та кондицiонування». Чисельність працюючих (звітність за червень - грудень 2025 року) - 1 особа, (звітність за січень - лютий 2026 року) - 8 осіб.

В свою чергу за доводами відповідача, в результаті проведеного аналізу поданих ТОВ «В-КП «ВАЛДІ» декларацій з ПДВ встановлено, що протягом січень - грудень 2025 року та січень 2026 року здійснено реалізацію на суму 46 111,6 тис. грн., за номенклатурою: роботи по розробці ґрунту, виконання комплексу підготовчих, демонтажних та монтажних робіт, роботи по вивозу ґрунту, доставка міні-навантажувача. Здійснено придбання протягом січень - грудень 2025 року та січень 2026 року на суму 35 220,5 тис. грн, за номенклатурою: диск відрізний, електроди зварювальні, рукавиці захисні, сегмент, напайка сегментів. Податковий ліміт складає - 262,2 тис. грн. З огляду на аналіз податкової звітності обсяг реалізації у відповідних період складає - 46 111,6 тис. грн., обсяг придбання 35 220,5 тис. грн, при цьому номенклатура придбаних товарів обмежується витратними матеріалами (електроди, рукавиці, диски, тощо), та не включає будівельні матеріали, спеціалізовану техніку, інші ресурси, без яких виконання заявлених робіт є неможливим, що свідчить про відсутність реального формування собівартості робіт, використання платника податку як транзитного суб`єкта. Податковий ліміт становить лише - 262,2 тис. грн, що є неспівмірним із сумою задекларованих податкових накладних (понад 40 млн. грн).

Як свідчать встановлені обставини справи та наголошується у відзиві податкового органу, позивач заявляє про виконання масштабних будівельно-монтажних робіт на десятки мільйонів гривень, однак, згідно з наявною інформацією податкової звітності ТОВ «ВИРОБНИЧОКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВАЛДІ» чисельність працівників у 2025 році - 1 особа, на початок 2026 року - чисельність працюючих складає 8 осіб, що на думку контролюючого органу не відповідає навантаженню на підприємство, та свідчить про неспроможність виконати всі види робіт відповідно до обсягів потужностей підприємства, при цьому відсутні дані про залучення значної кількості працівників, відсутні також і докази щодо наявності виробничих потужностей, необхідних для виконання таких робіт.

Аргументи податкового органу щодо технологічної, оганізаційної та фізичної неможливості виконання заявленого обсягу робіт не були спростовані позивачем ні шляхом надання додаткових пояснень та документів у відповідь на повідомлення відповідача, ні в ході розгляду справи в суді.

З огляду на викладене, суд вважає доведеними відповідачем підстави для прийняття спірного рішення про відмову у реєстрації податкових накладних ТОВ «ВКП «ВАЛДІ» №1 від 06.01.2026 та №2 від 07.01.2026.

Зазначена у спірних рішеннях підстава відмови у реєстрації, на переконання суду, узгоджується з встановленими судом обставинами цієї справи.

Відповідно до ч.1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідно до ст.90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З огляду на вищезазначені висновки суду, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову ТОВ «ВКП «ВАЛДІ».

В силу приписів ст.139 КАС України, судові витрати покладаються на позивача.

На підставі викладеного, керуючись статтями 242-246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «ВАЛДІ» залишити без задоволення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «ВАЛДІ», код ЄДРПОУ 38302586, адреса: вул. Поліни Осипенко, м.Роздільна, Одеська область, 67400.

Відповідачі:

Головне управління ДПС в Одеській області, код ЄДРПОУ ВП 44069166, адреса: вул. Семінарська, 5, м.Одеса, 65044.

Державна податкова служба України, код ЄДРПОУ 43005393, адреса: Львівська площа, 8, м.Київ, 04053.

Суддя Марина ХЛІМОНЕНКОВА

Інші рішення у справі

ДатаДокументСуд
28.09.2026 Ухвала № 140119246 П'ятий апеляційний адміністративний суд
21.09.2026 Ухвала № 139918607 П'ятий апеляційний адміністративний суд
31.08.2026 Ухвала № 139360713 Одеський окружний адміністративний суд
06.03.2026 Ухвала № 134653451 без тексту Одеський окружний адміністративний суд

Стежити за судами компанії

Лист на пошту, щойно в реєстрі зʼявиться нове рішення зі стороною ЄДРПОУ 21004686. Одна компанія щотижня безкоштовно, до 50 компаній щоденно на платному тарифі.

Підключити моніторинг